Monday, March 01, 2010

Adoiyai..

Duh! Hari ni hari yg amat2 merunsingkan, memenatkan dan menyusahkan aku..
Bayang kan la, 1st skali aku xley nak tdo,thx to habit aku yg mmg susah tdo mlm..
Pastu aku decide nak stay smpai pagi,semate2 nak gi keje..nasib baik aku berjaye harungi dengan sabar..

Pastu aku mandi dan mintak tolong Hadry hantar smpai seksyen 2..smpai seksyen 2 aku gi beli roti sardin 2bungkus(RM1.60 dah kat sini) kat kedai mamak belakang tu dan teros naik bas ke KL Sentral..aku hulur RM2 skali harge dah naik la pulak! RM3! ok gi..Seb baik aku pinjam lbey dari Nazha..

Dlm sejam lepas tu (sempat la aku tido jap dlm bas) aku smpai kat KL Sentral tros jalan kaki dan beli tiket ke Kelana Jaya..kena la dalam RM2.10..Smpai sana tetiba aku sakit perot la plak..damn! Tros aku g kedai mamak Ali Sons ke pe ntah name die..aku ingat nak g toilet je tapi cam kurang ajar gak la masuk kedai orang semate2 nak gi toilet (walaupon aku penah wat time kat kuantan kat kedai kek depan the Store :P sry eh tokey xtahan lor lalu tempat aircond mst sakit perot >.>) Aku pon order la Tea O suam yg berharge RM1 dan tros ke tandas..

Pastu aku minum teros balik smule ke stesen bas depan LRT Kelana Jaya..tunggu punya tunggu smpai pukol 12 gak la tapi Shuttle ke Tropicana City Mall xmuncol2 gak..duh! Yg aku nampak shuttle ke OU ngn Ikano..
Ade gak la aku bace jadual perjalanan bas Rapid KL,plg dekat aku bley gi pon KDU..Bas U89 tu pon xmuncul2 gak..dah la panas gila kat situ ngn xdek kerusi nye..MCB tol!! Aku pon dah xsnggop nak tunggu dah terus bli tiket blk smule ke KL Sentral dengan harga sama la kan RM2.10 dan tunggu bas ke Shah Alam..Bas ni pon ley tahan gak lame aku tunggu..tp last2 muncul gak la at least..kene gi RM3 duh!

Aku berhenti kat Hentian Bandar Shah Alam, skali gi aku sakit perot dan terus melulu ke tandas (efek dari makan roti sardin td kot deng!) Pastu aku pon naik la Bas ke seksyen 8 dengan tambang RM1..duit lagi huhu.
Sesampai je aku kat seksyen 8,Arep call aku ajak main HON,tp time tu aku penat gila, sry la Arep..
Aku balik on PC,lyn cite Boy Of Flowers(xdek movie dah nak lyn ni..) sepam dua smpai tertido huhu..

Bangun2 tdo, budak2 ni dok perli2 aku plak..butuh pak ang ar! Ingat aku suka2 ke xmo g keje..!!
Ade gak dpt penyepak free! Seb baik la aku dah xsepak orang start dari darjah 4!!

Tapi plg sdey skali..mak aku call ckp "susah sgt balik la Muadzam.." :(
Adoiyai..

p/s: Tgok2 balik, tmbang pergi balik tu dah dekat RM10 sehari, xcmpur makan minum..Mampu ke aku bertahan cmni? :(

No comments:

Post a Comment